ПРИВАТНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
«МЕДИКО-ПРИРОДНИЧИЙ УНІВЕРСИТЕТ»
КАФЕДРА ПСИХОЛОГІЇ
НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА
«ВІКОВА ПСИХОЛОГІЯ»
3 курс
Науковий керівник : Каневський Віктор Іонович
Телефон: +4916096225390
Теми курсових робіт
- Психологічні особливості взаємовідносин старшокласників з батьками.
- Особливості мотивації до успіху у дорослому віці.
- Розвиток внутрішньої позиції особистості підлітковому віці.
- Взаємовідносини в сім’ї та їх вплив на формування характеру дитини.
- Психологічні особливості підлітків з адикцією.
- Виявлення темпераменту у юнацькому віці.
- Емоційне вигорання дорослих та причини його виникнення.
- Особливості розвитку пізнавальних процесів підлітків.
- Образи чоловіків та жінок у свідомості сучасних підлітків.
- Кризи психічного розвитку дитини та їх аналіз у сучасній психології.
- Можливості та обмеження комунікативної компетенції підлітків.
- Вплив типу сімейного виховання на гендерну ідентичність дитини.
- Потреба рівноправного спілкування з дорослими в підлітковому віці.
- Роль самовиховання у старшому шкільному віці.
- Вплив алкоголю на організм в підлітковому віці.
- Особливості когнітивної сфери людей похилого віку.
- Роль тривожності в контексті особистісного розвитку.
- Особливості міжособистісних взаємин у підлітковому віці.
- Врахування акцентуацій характеру у навчальній діяльності.
- Криза семи років як криза світогляду.
- Криза середини життя у чоловіків та жінок.
- Девіантна поведінка в підлітковому віці та можливості її корекції.
- Динаміка формування ціннісних орієнтацій в юнацькому віці.
- Особливості емоційної сфери підлітків.
- Особливості емоційної сфери під час старіння.
- Особливості мотивації навчальної діяльності молодших школярів.
- Вікові особливості розвитку волі школярів.
- Особливості «Я-концепції» у юнацькому віці.
- Динаміка самооцінки в підлітковому та юнацькому віці.
- Патріотизм в уявленнях сучасних підлітків.
- Ставлення до тіла як чинник самооцінки підлітків.
- Гра як умова розвитку дошкільника.
- Роль сім'ї та соціального оточення у формуванні розладів харчової поведінки та психологічного здоров'я.