ПРИВАТНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
«МЕДИКО-ПРИРОДНИЧИЙ УНІВЕРСИТЕТ»
КАФЕДРА ПСИХОЛОГІЇ
НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА
КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА
4 курс
Науковий керівник : Танасійчук Олена Миколаївна
Телефон: 0954859904
Теми кваліфікаційних робіт
- Особливості формування соціального інтелекту у майбутніх психологів.
- Особливості переживання почуття провини в юнацькому віці.
- Гендерні особливості негативного емоційного самоставлення в ранньому юнацькому віці.
- Особливості резистентності студентів в умовах військового стану.
- Психологічні особливості сепарації в дочірньо-материнських стосунках.
- Психологічні особливості професійного вигорання педагогічних працівників.
- Гендерні особливості переживання психологічного благополуччя студентською молоддю в час війни.
- Гендерні особливості емоційного інтелекту в підлітковому віці.
- Особливості впливу стилю сімейного виховання на рівень домагань в юнацькому віці.
- Соціально-психологічні чинники залежності старшокласників від смартфона.
- Особливості резистентності студентів ЗВО з різним рівнем інтернет залежності.
- Психологічні особливості емоційної прив’язаності у дітей, що опинились у складній життєвій ситуації.
- Психологічні особливості соціальної компетентності підлітків в час дистанційного навчання.
- Толерантність до невизначеності як чинник життєстійкості особистості студентів під час війни .
- Вплив батьківських настанов на мотивацію вступу у шлюб.
- Вплив дитячих травм на уявлення студентів про майбутню сім’ю .
- Самоусвідомлення як чинник життєвої стійкості студентів військової кафедри.
- Вплив ситуації невизначеності на динамічні процеси в студентській групі.
- Психологічні особливості емоційного вигорання студентів ЗВО в умовах війни.
- Гендерні особливості соціально-психологічної адаптації студентів-першокурсників ЗВО.
- Гендерні особливості уявлень про успіх сучасних студентів .
- Психологічні чинники прокрастинаціі студентської молоді в умовах війни.
- Вплив емпатії на психологічну готовність до дружби в юнацькому віці .
- Вплив «work balance» на задоволеність працею в організації .
- Психологічні уявлення студентів про дружбу в соц. мережах.
- Вплив стилю виховання на Я-концепцію в юнацькому віці.
- Психологічні особливості ставлення до шлюбу студентської молоді.
- Вплив переживання травмуючих ситуацій на рівень домагань студентської молоді.
- Психологічні особливості прояву Інтернет залежності у підлітковому віці.
- Вплив ціннісних орієнтацій на формування особистості в юнацькому віці.
- Психологічні особливості впливу тривожності на навчальну діяльність студентів.
- Уявлення студентської молоді про психологічне благополуччя .
- Соціально-психологічні особливості формування статусу особистості в студентській групі .
- Особливості впливу студентської групи на навчальну діяльність студента.
- Гендерні особливості переживання психологічного благополуччя студентами.
- Психологічні уявлення молоді щодо працевлаштування в умовах війни.
- Психологічні особливості прояву перфекціонізму у майбутніх психологів.
- Тип батьківського ставлення як чинник прояву насилля над дитиною у сім’ї.
- Психологічне значення переживання радості для розвитку стресостійкості особистості.
- Психогігієнічні засоби збереження психічного здоров’я підлітків у час війни.
- Задоволеність шлюбом як чинник розвитку кар’єри жінок .
- Самооцінка як чинник самореалізації особистості періоду ранньої дорослості.
- Вплив соц. мереж на формування агресивності підлітків.
- Спосіб життя як чинник подолання стресу в юнацькому віці.
- Психологічні особливості адаптації ВПО.
- Копінг-стратегії подолання гострого стресу в студентської молоді.
- Соціально-психологічні чинники міжособистісної залежності в юнацькому віці.
- Гендерні відмінності допінг - стратегій сучасних студентів.
- Особливості емпатійності студентів з різними видами гендерної ідентичності.
- Вплив прокрастинації на прийняття рішень студентами.
- Психологічні особливості кар’єрних орієнтацій студентської молоді.
- Вплив характеру на переживання стану самотності студентів.
- Особливості соціальної адаптації студентів з різним рівнем суб’єктивного контролю.
- Вплив карантинних обмежень на стиль життя студентської молоді.
- Особистісна готовність психолога до надання психологічної допомоги.
- Гендерні особливості кар’єрних орієнтацій менеджерів нижчої ланки.
- Особливості жіночого лідерства в організації.
- Конфліктостійкість як чинник подолання професійного стресу представників соціономічних професій.
- Соціально-психологічні чинники успіху майбутніх психологів.
- Особливості мотиваційної сфери студентів, схильних до використання деструктивного психологічного впливу.
- Особистісні чинники схильності до маніпулятивної поведінки студентів ЗВО.
- Психологічні особливості емоційного вигорання у підприємців.
- Психологічний вплив брехні на соціальний розвиток старших дошкільників.
- Особливості прояву емоційного інтелекту у підлітковому віці.
- Вплив стилів батьківського виховання на рівень домагань молодших школярів.
- Вплив організаційної лояльності на задоволеність працею працівників організації.
- Вплив ефектів соціальної перцепції на особливості взаємодії першокурсників.
- Зумовленість міжособистісного впливу психологічними характеристиками його суб’єктів.
- Прояви деструктивного психологічного впливу в середовищі студентів ЗВО.
- Психологічний аналіз уявлень студентської молоді про справедливе правосуддя в Україні.
- Психологічні особливості схильності до віктимної поведінки студентів ЗВО.
- Психологічні чинники правової соціалізації студентів.
- Особливості прояву механізмів психологічного захисту в юнацькому віці.
- Асертивна поведінка як спосіб запобігання міжособистісних конфліктів серед студентів ЗВО.
- Гендерні стереотипи в уявленнях студентів про зовнішність партнера протилежної статі.
- Соціально-психологічний клімат як провідний чинник згуртованості студентської групи.
- Чинники формування психологічної зрілості особистості.
- Психологічні особливості мотиваційного профілю працівників-чоловіків.
- Гендерні особливості кар’єрних орієнтацій студентської молоді.
- Гендерні особливості емоційного інтелекту особистості юнацького віку.
- Соціально-психологічні чинники побудови професійної траєкторії студентською молоддю.
- Тайм-менеджмент як чинник профілактики професійного вигорання особистості.
- Вплив неформальної комунікації в організації на ефективність діяльності працівників.
- Вплив інтернет - залежності на рівень самоактуалізації студентської молоді.
- Вплив комунікативних установок на задоволеність роботою працівників ІТ- сфери.
- Соціально-психологічна адаптація до навчання у ВНЗ студентів-першокурсників в умовах карантину.
- Особливості міжособистісної взаємодії батьків та підлітків в умовах карантину.
- Психологічні особливості становлення професійної ідентичності психолога.
- Спілкування в соціальних мережах як чинник агресивності в ранньому юнацькому віці.
- Вплив масового настрою на політичний вибір особистості.
- Вплив корпоративної культури організації на рівень домагань працівників.
- Комунікативна компетентність як передумова адаптивної поведінки старшокласника.