• info@vnz-mpu.com.ua
  • Ректорат університету:
  • +38 093 549 33 15 
  • Приймальна комісія університету:
  • +38 096 305 05 96
  • +38 095 760 90 44
  • Приймальна комісія по курсам: 
  • +38 093 461 87 62
  • +38 050 830 39 62

ПРИВАТНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

«МЕДИКО-ПРИРОДНИЧИЙ УНІВЕРСИТЕТ»

КАФЕДРА ПСИХОЛОГІЇ

НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА

КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

4 курс

Науковий керівник : Танасійчук Олена Миколаївна

Телефон: 0954859904

Теми кваліфікаційних робіт

  1. Особливості формування соціального інтелекту у майбутніх психологів.
  2. Особливості переживання почуття провини в юнацькому віці.
  3. Гендерні особливості негативного емоційного самоставлення в ранньому юнацькому віці.
  4. Особливості резистентності студентів в умовах військового стану.
  5. Психологічні особливості сепарації в дочірньо-материнських стосунках.
  6. Психологічні особливості професійного вигорання педагогічних працівників.
  7. Гендерні особливості переживання психологічного благополуччя студентською молоддю в час війни.
  8. Гендерні особливості емоційного інтелекту в підлітковому віці.
  9. Особливості впливу стилю сімейного виховання на рівень домагань в юнацькому віці.
  10. Соціально-психологічні чинники залежності старшокласників від смартфона.
  11. Особливості резистентності студентів ЗВО з різним рівнем інтернет залежності.
  12. Психологічні особливості емоційної прив’язаності у дітей, що опинились у складній життєвій ситуації.
  13. Психологічні особливості соціальної компетентності підлітків в час дистанційного навчання.
  14. Толерантність до невизначеності як чинник життєстійкості особистості студентів під час війни .
  15. Вплив батьківських настанов на мотивацію вступу у шлюб.
  16. Вплив дитячих травм на уявлення студентів про майбутню сім’ю .
  17. Самоусвідомлення як чинник життєвої стійкості студентів військової кафедри.
  18. Вплив ситуації невизначеності на динамічні процеси в студентській групі.
  19. Психологічні особливості емоційного вигорання студентів ЗВО в умовах  війни.
  20. Гендерні особливості соціально-психологічної адаптації студентів-першокурсників ЗВО.
  21. Гендерні особливості уявлень про успіх сучасних студентів .
  22. Психологічні чинники  прокрастинаціі студентської молоді в умовах війни.
  23. Вплив емпатії на психологічну готовність до дружби в юнацькому віці .
  24. Вплив «work balance» на задоволеність працею в організації .
  25. Психологічні уявлення студентів про дружбу в соц. мережах.
  26. Вплив стилю виховання на Я-концепцію в юнацькому віці.
  27. Психологічні особливості ставлення до шлюбу студентської молоді.
  28. Вплив переживання травмуючих ситуацій на рівень домагань студентської молоді.
  29. Психологічні особливості прояву Інтернет залежності у підлітковому віці.
  30. Вплив ціннісних орієнтацій на формування особистості в юнацькому віці.
  31. Психологічні особливості впливу тривожності на навчальну діяльність студентів.
  32. Уявлення студентської молоді про психологічне благополуччя .
  33. Соціально-психологічні особливості формування  статусу особистості в студентській групі .
  34. Особливості впливу студентської групи на навчальну діяльність студента.
  35. Гендерні особливості переживання психологічного благополуччя студентами.
  36. Психологічні уявлення молоді щодо працевлаштування в умовах війни.
  37. Психологічні особливості прояву перфекціонізму у майбутніх психологів.
  38. Тип батьківського ставлення як чинник прояву насилля над дитиною у сім’ї.
  39. Психологічне значення переживання радості для розвитку стресостійкості особистості.
  40. Психогігієнічні засоби збереження психічного здоров’я підлітків у час війни.
  41. Задоволеність шлюбом як чинник розвитку кар’єри жінок .
  42. Самооцінка як чинник самореалізації особистості періоду ранньої дорослості.
  43. Вплив соц. мереж на формування агресивності підлітків.
  44. Спосіб життя як чинник подолання стресу в юнацькому віці.
  45. Психологічні особливості адаптації ВПО.
  46. Копінг-стратегії подолання гострого стресу в студентської молоді.
  47. Соціально-психологічні чинники міжособистісної залежності в юнацькому віці.
  48. Гендерні відмінності допінг - стратегій сучасних студентів.
  49. Особливості емпатійності студентів з різними видами гендерної    ідентичності.
  50. Вплив прокрастинації на прийняття рішень студентами.
  51. Психологічні особливості кар’єрних орієнтацій студентської молоді.
  52. Вплив характеру на переживання стану самотності студентів.
  53. Особливості соціальної адаптації студентів з різним рівнем суб’єктивного контролю.
  54. Вплив карантинних обмежень на стиль життя студентської молоді.
  55. Особистісна готовність психолога до надання психологічної допомоги.
  56. Гендерні особливості кар’єрних орієнтацій менеджерів нижчої ланки.
  57. Особливості жіночого лідерства в організації.
  58. Конфліктостійкість як чинник подолання професійного стресу представників соціономічних професій.
  59. Соціально-психологічні чинники успіху майбутніх психологів.
  60. Особливості мотиваційної сфери студентів, схильних до використання деструктивного психологічного впливу.
  61. Особистісні чинники схильності до маніпулятивної поведінки студентів ЗВО.
  62. Психологічні особливості емоційного вигорання у підприємців.
  63. Психологічний вплив брехні на соціальний розвиток старших дошкільників.
  64. Особливості прояву емоційного інтелекту у підлітковому віці.
  65. Вплив стилів батьківського виховання на рівень домагань молодших школярів.
  66. Вплив організаційної лояльності на задоволеність працею працівників організації.
  67. Вплив ефектів соціальної перцепції на особливості взаємодії першокурсників.
  68. Зумовленість міжособистісного впливу психологічними характеристиками його суб’єктів.
  69. Прояви деструктивного психологічного впливу в середовищі студентів ЗВО.
  70. Психологічний аналіз уявлень студентської молоді про справедливе правосуддя в Україні.
  71. Психологічні особливості схильності до віктимної поведінки студентів ЗВО.
  72. Психологічні чинники правової соціалізації студентів.
  73. Особливості прояву механізмів психологічного захисту в юнацькому віці.
  74. Асертивна поведінка як спосіб запобігання міжособистісних конфліктів серед студентів ЗВО.
  75. Гендерні стереотипи в уявленнях студентів про зовнішність партнера протилежної статі.
  76. Соціально-психологічний клімат як провідний чинник згуртованості студентської групи.
  77. Чинники формування психологічної зрілості особистості.
  78. Психологічні особливості мотиваційного профілю працівників-чоловіків.
  79. Гендерні особливості кар’єрних орієнтацій студентської молоді.
  80. Гендерні особливості емоційного інтелекту особистості юнацького віку.
  81. Соціально-психологічні чинники побудови професійної траєкторії студентською молоддю.
  82. Тайм-менеджмент як чинник профілактики професійного вигорання особистості.
  83. Вплив неформальної комунікації в організації на ефективність діяльності працівників.
  84. Вплив інтернет - залежності на рівень самоактуалізації студентської молоді.
  85. Вплив комунікативних установок на задоволеність роботою працівників ІТ- сфери.
  86. Соціально-психологічна адаптація до навчання у ВНЗ студентів-першокурсників в умовах карантину.
  87. Особливості міжособистісної взаємодії батьків та підлітків в умовах карантину.
  88. Психологічні особливості становлення професійної ідентичності психолога.
  89. Спілкування в соціальних мережах як чинник агресивності в ранньому юнацькому віці.
  90. Вплив масового настрою на політичний вибір особистості.
  91. Вплив корпоративної культури організації на рівень домагань працівників.
  92. Комунікативна компетентність як передумова адаптивної поведінки старшокласника.
    • 54018, м. Миколаїв
      проспект Богоявленський, 43-А

 info@vnz-mpu.com.ua

  • Ректорат університету:
  • +38 093 549 33 15 
  • Приймальна комісія університету:
  • +38 096 305 05 96
  • +38 095 760 90 44
  • Приймальна комісія по курсам:
  • +38 093 461 87 62
  • +38 050 830 39 62