• info@vnz-mpu.com.ua
  • Ректорат університету:
  • +38 093 549 33 15 
  • Приймальна комісія університету:
  • +38 096 305 05 96
  • +38 095 760 90 44
  • Приймальна комісія по курсам: 
  • +38 093 461 87 62
  • +38 050 830 39 62

Спеціальність 223 Медсестринство (бакалавр)

Щоденник практичних занять 2 курс (шаблон PDFшаблон Word)

Щоденник практичних занять 3 курс (шаблон PDFшаблон Word)

Щоденник практичних занять 4 курс (шаблон PDFшаблон Word)

 

Спеціальність 229 Громадське здоров'я (бакалавр)

Щоденник практичних занять 1 курс (шаблон PDFшаблон Word)

Щоденник практичних занять 2 курс (шаблон PDFшаблон Word)

 

Спеціальність 053 Психологія

Щоденник практичних занять 2 курс (шаблон PDFшаблон Word)

Щоденник практичних занять 3 курс (шаблон PDFшаблон Word)

Щоденник практичних занять 4 курс (шаблон PDFшаблон Word)

 

ПРИВАТНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

«МЕДИКО-ПРИРОДНИЧИЙ УНІВЕРСИТЕТ»

КАФЕДРА МЕДСЕСТРИНСТВА І ГРОМАДСЬКОГО ЗДОРОВ’Я

НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА «ОСНОВИ МЕДСЕСТРИНСТВА»

2 курс

Науковий керівник : Акимова Оксана Степанівна

Телефон: 0669461339, 0675123866

Теми науково-дослідницьких самостійних робіт

  1. Роль медичної сестри у сприянні успішному лікувальному процесу.
  2. Роль догляду за пацієнтами в організації успішного лікувального процесу.
  3. Права та обов’язки медичної сестри як законодавче закріплення особливостей професійної діяльності.
  4. Права пацієнта як нормативно- правова система регулювання відносин між пацієнтом і медичними працівниками.
  5. Роль медичної сестри у дотриманні медсестринської етики та деонтології у професійній діяльності.
  6. Особливості організації і дотримання охорони праці в галузі охорони здоров’я.
  7. Профілактика професійних шкідливих впливів у роботі медсестри.
  8. Роль медичної сестри з організації і дотриманні лікувально-охоронного режиму в процесі лікування пацієнта.
  9. Роль медичної сестри у попередженні внутрішньолікарняної інфекції.
  10. Роль медичної сестри в організації інфекційного контролю у лікувально-профілактичних закладах.
  11. Роль медичної сестри у створенні безпечного середовища для пацієнта.
  12. Особливості організації процедури транспортування пацієнта в лікувальне відділення.
  13. Особливості організації медсестринського догляду з попередження розвитку пролежнів у важкохворих пацієнтів.
  14. Особливості тактики медсестри під час критичного зниження температури тіла пацієнта.
  15. Особливості організації спостереження і догляду медичною сестрою за пацієнтами з порушеннями функції системи кровообігу.
  16. Роль медичної сестри в організації спостереження і догляду за пацієнтами під час блювання.
  17. Визначення спеціального та загального догляду за пацієнтами з патологією травної системи.
  18. Особливості догляду медичної сестри за хворими з різними інфекційними захворюваннями.
  19. Роль медичної сестри в організації спостереження за хворими з порушеннями функцій нирок та сечових шляхів і догляд за ними.
  20. Роль медичної сестри в організації спеціального та загального догляду за неврологічними хворими.
  21. Особливості догляду медичною сестрою за пацієнтами з ендокринними захворюваннями.
  22. Особливості організації загального та спеціального догляду за важкохворими пацієнтами..
  23. Особливості організації догляду медичної сестри за пацієнтами із ожирінням.
  24. Здійснення моніторингу та догляду за хворими на цукровий діабет.
  25. Системна допомога пацієнтам у ранньому післяопераційному періоді.
  26. Роль медичної сестри в організації догляду за пацієнтами з переломами хребта.
  27. Роль медичної сестри в організації догляду при лікуванні опікової хвороби.
  28. Особливості моніторингу та здійснення догляду за пацієнтами після операцій на голові, обличчі та шиї.
  29. Роль медичної сестри в організації спеціального та загального догляду за хірургічними хворими.
  30. Особливості організації догляду за хворими після операцій на грудній клітці та її органах.
  31. Особливості організації догляду за пацієнтами із захворюваннями та травмами порожнин органів черевної порожнини.
  32. Особливості організації догляду за пацієнтами з анаеробною інфекцією.
  33. Особливості організації догляду за хворими з гнійними ранами.
  34. Роль паліативної та хоспісної допомоги у системі охорони здоров я.
  35. Роль медичної сестри у здійсненні контролю за санітарним станом при ліжкових столиків і холодильників, за асортиментом і терміном зберігання продуктів.
  36. Особливості дезінфекції посуду та засобів для штучного годування.
  37. Особливості гірудотерапії: показання, протипоказання, ускладнення.
  38. Формування здорового способу життя — головний засіб профілактики захворювань.
  39. Диспансерне спостереження за окремими групами населення: особливості організації в умовах воєнного стану в Україні.
  40. Роль фізіотерапевтичних процедур для успішного лікування пацієнта.
  41. Рух і здоров’я: характеристика залежності.
  42. Роль медичної сестри в системі диспансерного спостереження.
  43. Характеристика різних типів лікувально-профілактичних закладів в Україні.
  44. Особиста гігієна пацієнта як важлива умова успішного лікування.
  45. Важливість оцінювання функціонального стану пацієнта у процесі лікування.
  46. Роль міжособистісного спілкування та навичок спілкування між пацієнтом та медсестрою.
  47. Важливість спостереження за пацієнтами в роботі медсестри.
  48. Основні життєво важливі потреби пацієнтів: характеристика та вплив на процес одужання.
  49. Важливість медсестринських процедур в догляді за пацієнтом.
  50. Роль медсестри у підтриманні особистої гігієни пацієнта.
  51. Значення та роль медсестри у годуванні пацієнта.
  52. Роль медичної сестри в оздоровленні способу життя пацієнта і його сім'ї.
  53. Завдання медичної сестри та родичів при наданні паліативної допомоги вдома.
  54. Особливості спостереження та догляд медичної сестри за тяжкохворими.
  55. Особливості спостереження та догляду за хворими з порушеннями.
  56. Особливості функцій органів кровотворення та захворюваннями крові: догляд за хворими з анеміями, гемобластозами.
  57. Особливості догляду за хворими з порушеннями діяльності серцевосудинної системи.
  58. Особливості догляду за хворими у пульмонологічному відділенні.
  59. Лихоманки і особливості догляду за гарячковими хворими.
  60. Важливість лікувального харчування для успішного лікувального процесу.
  61. Роль особистої гігієни в процесі одужання хворого.
  62. Медична етика та деонтологія: визначення поняття «догляд за хворими» та важливість догляду за хворими.
  63. Історія розвитку вчення про догляд за хворими та інвалідами.
  64. Організація роботи медичної сестри в стерилізаційній з підготовки і стерилізації ріжучих, оптичних загально хірургічних інструментів та стерилізації шовного матеріалу.
  65. Роль медичної сестри в організації роботи чистої та гнійної перев'язочної.
  66. Особливості основних принципів догляду за хворими в післяопераційному періоді та профілактика ускладнень.
  67. Особливості лабораторних та інструментальних методів дослідження.

ПРИВАТНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

«МЕДИКО-ПРИРОДНИЧИЙ УНІВЕРСИТЕТ»

КАФЕДРА МЕДСЕСТРИНСТВА І ГРОМАДСЬКОГО ЗДОРОВ’Я

НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА «ОСНОВИ МЕДСЕСТРИНСТВА»

3 курс

Науковий керівник : Акимова Оксана Степанівна

Телефон: 0669461339, 0675123866

Теми науково-дослідницьких самостійних робіт

  1. Роль медичної сестри у організації диспансеризації дитячого населення.
  2. Роль середнього медичного персоналу у процесі діагностики, обліку, диспансеризації та лікування онкологічних хворих.
  3. Участь медичної сестри в організації роботи жіночої консультації та диспансерного спостереження вагітних.
  4. Діяльність медичної сестри по догляду за пацієнтами з вірусними гепатитами.
  5. Особливості діяльності медичної сестри з масажу в умовах багатопрофільної лікарні.
  6. Важливість компетентності медичних сестер в умовах відділення інтенсивної терапії.
  7. Роль медичної сестри в покращенні якості життя у хворих на гіпертонічну хворобу.
  8. Особливості діяльності старшої медичної сестри інфарктного відділення багатопрофільної лікарні.
  9. Роль медичної сестри у лікувально-діагностичному процесі пацієнта з сечокам’яною хворобою в умовах стаціонару.
  10. Шляхи покращення роботи медсестри маніпуляційного кабінету у лікувально-профілактичних закладах.
  11. Вірусний гепатит у лікувальних закладах як професійна патологія та заходи щодо його профілактики.
  12. Проблеми надання медсестринської допомоги хворим з порушенням мозкового кровообігу у відділеннях неврологічного профілю.
  13. Роль медичної сестри у профілактиці захворювань опорно-рухового апарату.
  14. Діяльність медичної сестри з догляду за пацієнтами з метаболічним синдромом та профілактики ожиріння.
  15. Глухота та туговухість у дітей: причини, діагностика, лікування та профілактика.
  16. Роль головної медичної сестри в організації діяльності медсестринського персоналу.
  17. Наукові підходи до проблеми здоров’я збереження в умовах сучасності.
  18. Синдром емоційного вигорання у медичного персоналу: поширеність, фактори, які спричиняють його розвиток та профілактика.
  19. Особливості ролі медичної сестри на сучасному етапі розвитку охорони здоров’я.
  20. Діяльність медичної сестри по догляду за недоношеними дітьми: сучасні підходи.
  21. Особливості роботи медичної сестри кардіологічного відділення.
  22. Особливості діяльності медичної сестри з косметологічних процедур в умовах сучасності.
  23. Роль медичної сестри у системі хоспісної та паліативної допомоги.
  24. Організація роботи медичної сестри з ВІЛ-інфікованими пацієнтами.
  25. Особливості роботи медичної сестри гастроентерологічного відділення.
  26. Особливості організації медсестринського догляду в домашніх умовах у період реабілітації пацієнта після перенесеного інсульту
  27. Організація медсестринського догляду з профілактики ускладнень у пацієнтів з цукровим діабетом.
  28. Цукровий діабет: медико-соціальна проблема та важливість самоконтролю у профілактиці розвитку ускладнень.
  29. Організація медсестринського догляду за пацієнтами з гіпертонічною хворобою.
  30. Діяльність медичної сестри в організації проведення вакцинації населення.
  31. Вплив реформи охорони здоров'я на професійну діяльність медичних сестер.
  32. Важливість професійних навичок медичної сестри у роботі з особами поважного і старечого віку.
  33. Особливості догляду за пацієнтами з інфекційними хворобами.
  34. Особливості роботи медичної сестри у відділенні інтенсивної терапії.
  35. Важливість ролі шкільної медичної сестри при сприянні сімей та громад в контролі за здоров’ям хронічно хворих дітей.
  36. Особливості організації медсестринського догляду за хворими пацієнтами у дитячій інфекційній лікарні.
  37. Методи профілактики синдрому професійного емоційного вигорання у медичних сестер як детермінанти її психічного здоров'я.
  38. Організація та забезпечення догляду за пацієнтами у відділенні травматології.
  39. Особливості діяльності медичної сестри стоматологічної поліклініки.
  40. Роль медичної сестри в попередженні захворювань жінок на рак молочної залози.
  41. Особливості роботи медичної сестри у відділенні гастроентерології.
  42. Деонтологічні аспекти в роботі медичної сестри хірургічного відділення.
  43. Роль медичної сестри в профілактиці психосоматичних захворювань населення.
  44. Санітарно-просвітницька робота як важливий напрям профілактичної діяльності медичної сестри
  45. Роль медичної сестри в організації первинної медико-санітарної допомоги в системі сімейної медицини.
  46. Соціально - педагогічна робота медичної сестри серед підлітків по формуванню злоров’я зберігаючої компетенції.
  47. Особливості догляду медичної сестри за хворими деменцією в різних стадіях.
  48. Роль медичної сестри в профілактиці онкозахворювань.
  49. Паліативна допомога: роль діяльності медичної сестри.
  50. Стандартизація медсестринського процесу у дитячому відділенні молодшого віку закладів охорони здоров’я вторинного рівня.
  51. Роль медичної сестри у впровадженні ефективних запобіжних заходів охорони здоров’я літніх людей.
  52. Особливості рoботи медичної сестри в отолорінгологічних відділеннях.
  53. Медсестринський процес у фізіотерапевтичних відділеннях і центрах реабілітації багатопрофільних лікарень та лікарень відновного лікування.
  54. Роль діяльності медичної сестри у відділенні анестезіології та інтенсивної терапії для новонароджених.
  55. Особливості роботи медичної сестри в офтальмологічному диспансері.
  56. Роль медичної сестри у профілактиці хронічного пієлонефриту у дітей.
  57. Особливості роботи медичної сестри ендокринологічного відділення.
  58. Особливості організації сестринського догляду за хворими інфекційними захворюваннями.
  59. Роль операційної медичної сестри у попередженні внутрішньолікарняної інфекції.
  60. Особливості діяльності медичної сестри у дошкільному дитячому закладі.
  61. Особливості діяльності медичної сестри в умовах санаторно-курортного лікування.
  62. Методика виконання заходів першої медичної допомоги при невідкладних станах за надзвичайних умов.
  63. Особливості медсестринського догляду за пацієнтами на COVID-19.
  64. Особливості медсестринського догляду за пацієнтами з ревматизмом.
  65. Медсестринський процес з організації догляду за пацієнтами з бронхіальною астмою.
  66. Роль медичної сестри в проведенні реабілітації пацієнтів з травмами хребта.
  67. Професійна діяльність медичної сестри під час проведення медикаментозної терапії серцево-судинних захворювань.
  68. Особливості організації медичної допомоги онкологічним пацієнтам.
  69. Медико-соціальні аспекти репродуктивного здоров’я дівчаток підліткового віку.
  70. Діяльність медичної сестри в організації медсестринського догляду за пацієнтами з катарактою.
  71. Організація медико-соціальної допомоги пацієнтам підліткового віку із захворюваннями шлунково-кишкового тракту.
  72. Роль медичної сестри в організації медичної допомоги пацієнтам з інфарктом міокарду.
  73. Роль медичної сестри у профілактиці гемотрансфузійних ускладнень.
  74. Організація медсестринського догляду за пацієнтами після оперативного втручання . 

ПРИВАТНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

«МЕДИКО-ПРИРОДНИЧИЙ УНІВЕРСИТЕТ»

КАФЕДРА МЕДСЕСТРИНСТВА І ГРОМАДСЬКОГО ЗДОРОВ’Я

НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА

«ОСНОВИ МЕДСЕСТРИНСТВА»

4 курс

Науковий керівник : Володка Наталія Анатоліївна

Телефон: 0666378670

Теми кваліфікаційних робіт

  1. Діяльність медичної сестри приймального відділення в лікувальних закладах вторинного рівня.
  2. Особливості діяльності медичної сестри в дитячому реабілітаційному закладі.
  3. Роль медичної сестри у профілактиці артеріальної гіпертензії.
  4. Медична сестра та реабілітаційні заходи у пацієнтів після перенесеного інсульту.
  5. Участь медичної сестри у вирішенні проблеми осіб старшого віку, пов’язанахи з з харчуванням.
  6. Роль медичної сестри у профілактиці дитячого травматизму.
  7. Медико-соціальні аспекти роботи медичної сестри з виконання індивідуальної програми реабілітації інвалідів.
  8. Роль медичної сестри у профілактиці туберкульозу у дітей.
  9. Роль медичної сестри в реабілітації та первинній профілактиці порушень осанки у дітей.
  10. Проблемні питання роботи з медичними відходами у дитячих інфекційних відділеннях.
  11. Роль медичної сестри в попередженні серцево-судинних захворювань серед населення.
  12. Організація медсестринського процесу під час догляду за дітьми з інфекційними хворобами.
  13. Участь медсестри в організації і проведенні гігієнічних навчань населення щодо профілактики стоматологічних захворювань.
  14. Організація догляду вдома за пацієнтом після ампутації верхньої кінцівки.
  15. Участь медичної сестри в організації догляду вдома для пацієнтів з деменцією.
  16. Особливості роботи сімейної медичної сестри з пацієнтами похилого та старечого віку.
  17. Участь медичної сестри в медико-соціальній реабілітації дітей з дитячим церебральним паралічем.
  18. Особливості формування безпечного лікарняного просторуу відділеннях терапевтичного профілю.
  19. Організація медсестринського процесу у спеціалізованому неврологічномувідділенні третинного рівня.
  20. Організація медсестринського процесу у відділенні нефрології.
  21. Особливості професійної діяльності медичної сестри у відділенні інтенсивної терапії.
  22. Основні напрямки діяльності медичної сестри в кардіологічному відділенні.
  23. Профілактика захворювань, щопередаються статевим шляхом,серед підлітків та роль медичної сестри у їх попередженні.
  24. Особливості профілактики поєднаних соціально-значимих хвороб (СНІД та туберкульоз) та роль медичної сестри в її виконанні.
  25. Роль медичної сестри в профілактиці внутрішньо-лікарняних інфекцій у відділеннях хірургічного профілю.
  26. Особливості взаємодії медичної сестри та родини з дитиною, хвору на цукровий діабет.
  27. Роль та участь медичної сестри в організації паліативного догляду за онкологічним пацієнтом в домашніх умовах.
  28. Медична сестра в реабілітації пацієнтів з множинними травмами.
  29. Стресостійкість, як одна із важливих компетенцій в діяльності медичної сестри.
  30. Психологічні особливості прояву емоційного інтелекту в медичних працівників поліклінічних закладів.
  31. Роль медичної сестри в реабілітації хворих на остеохондроз хребта.
  32. Особливості діяльності медичної сестри дитячого відділення офтальмологічної лікарні.
  33. Роль медичної сестри в реабілітації та первинній профілактиці цереброваскулярних захворювань.
  34. Організація медсестринського процесу у гематологічних відділеннях.
  35. Роль медичної сестри у ранньому виявленні і профілактиці туберкульозу.
  36. Вплив медичної сестри на стан репродуктивної системи жінки при ендокринних захворюваннях.
  37. Організація профілактики внутрішньо-лікарняних інфекцій в операційних блоках багатопрофільних лікарень.
  38. Роль медичної сестри в організації і проведенні профілактичної роботи по запобіганню ожиріння у дітей.
  39. Причини конфліктів в медичній практиці та обґрунтування підходів до їх попередження і вирішення.
  40. Роль медичної сестри в організації догляду за пацієнтами з захворюваннями органів травлення.
  41. Обгрунтування системи протидії внутрішньо лікарняному інфікуванню парентеральними вірусними гепатитами.
  42. Новоутворення органів дихання та роль медичної сестри щодо їх попередження.
  43. Організація мед сестринського процесу під час догляду за пацієнтками після оперативних втручань з приводу мастектомії.
  44. Участь медичної сестри в профілактиці гіпотиреозу.
  45. Обґрунтування сестринської моделі у попередженні ожиріння.
  46. Організація мед сестринського процесу за пацієнтами після оперативних втручань з приводу катаракти.
  47. Особливості мед сестринського догляду за дітьми , хворими на кашлюк.
  48. Медико-соціальні наслідки парентерального вірусного гепатиту C та обґрунтування моделіпрофілактичної роботи за участю медичної сестри.
  49. Особливості догляду за пацієнтами психіатричних лікарень.
  50. Особливості діяльності медичної сестри спеціалізованого гінекологічного відділення.
  51. Перспективні аспекти сестринськогопроцесу в організації медичної допомоги хворим на ВІЛ-інфекцію.
  52. Організація медсестринського процесу у спеціалізованому дитячому відділенні анестезіології та інтенсивної терапії.
  53. Збереження здоров'я дітей. Тактика медичної сестри щодо адаптації дітей з фізичними розладами.
  54. Впровадження заходів з профілактики інфекцій та інфекційного контролю в реабілітаційних закладах.
  55. Особливості догляду за пацієнтами з муковісцидозом.
  56. Роль медичної сестри в імунізації населення для запобігання інфекційних захворювань.
  57. Роль медичної сестри в реабілітації хворих після оперативних втручань з приводу перелому п’яткової кістки.
  58. Роль та обов’язки медичної сестри по догляду за пацієнтами, які страждають на гострі хронічні захворювання.
  59. Участь медичної сестри в профілактиці та реабілітації хворих на хронічну депресію.
  60. Роль медичної сестри в успішному лікуванні хворих на туберкульоз.
  61. Організація мед сестринського процесу при догляді за хворими на бронхіальну астму.
  62. Участь медичної сестри в організації догляду за пацієнтами урологічного відділення.
  63. Роль та участь медичної сестри в профілактиці хронічних респіраторних захворювань.
  64. Діяльність медичної сестри в попередженні захворювань органів зору серед дітей.
  65. Участь медичної сестри в профілактиці травматизму.

ПРИВАТНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

«МЕДИКО-ПРИРОДНИЧИЙ УНІВЕРСИТЕТ»

КАФЕДРА МЕДСЕСТРИНСТВА І ГРОМАДСЬКОГО ЗДОРОВ’Я

НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА

«ПРОМОЦІЯ ЗДОРОВ'Я»

4 курс

Науковий керівник : Самойленко Ірина Григорівна

Телефон: 0506474207

Теми курсових робіт

  1. Здоров’я сучасного молодого покоління: проблеми та їх попередження.
  2. Визначення загрозливих здоров’ю та життю людини факторів серед основних сфер життя.
  3. Громадське здоров’я: дослідження сучасних міжнародних практик і стандартів.
  4. Важливість стандартів у сфері здоров’я для визначення медичної допомоги .
  5. Залежність стану здоров’я учнів старшого шкільного віку від впливу соціально-гігієнічних чинників.
  6. Роль профілактичної медицини у системі охорони здоров’я.
  7. Взаємозалежність показників якості питної води та громадського здоров’я.
  8. Здоров’я населення: особливості основних детермінант.
  9. Роль і місце правового забезпечення у системі громадського здоров’я.
  10. Залежність психічного здоров’я особистості від різноманітних чинників.
  11. Значення цінності здоров’я в лавах ЗСУ.
  12. Особливості психічного здоров’я сучасних спортсменів.
  13. Удосконалення системи громадського здоров’я: визначення проблем та шляхи їх вирішення.
  14. Особливості впливу спадковості на формування української нації.
  15. Особливості впливу на формування макросистеми суспільства стану здоров’я населення.
  16. Промоції здоров’я та профілактика захворювань серед різних категорій населення: емпіричні дослідження та визначення рекомендацій.
  17. Програми промоції здоров’я та профілактики хвороб на робочих місцях: підходи, особливості, планування.
  18. Особливості сучасних поглядів на проблеми здоров’я та їх роль у вдосконаленні системи громадського здоров’я.
  19. Роль диспансерного огляду дітей у встановленні перспектив розвитку методів профілактики їхніх захворювань.
  20. Особливості просвітницької діяльності з промоції здоров'я в організованих колективах (дитячих, навчальних, трудових, військових) та серед населення в цілому.
  21. Взаємозалежність здоров’я населення і стану довкілля.
  22. Основні стратегії профілактичного напрямку медицини під час війни в Україні.
  23. Практика нових законів превентивної медицини в Україні: проблеми впровадження та перспективи подальшого розвитку.
  24. Особливості вакцинування дитячого та дорослого населення у світлі промоції здоров’я.
  25. Особливості використання спеціалізованого програмного забезпечення, бази даних, інформаційно-комунікаційних технологій для розв’язання завдань у сфері громадського здоров’я.
  26. Особливості первинної, вторинної третинної профілактики захворювань.
  27. Характеристика сучасних профілактичних програм попередження негативних явищ у молодіжному середовищі.
  28. Роль засобів масової інформації (Інтернет і т.п.) у формуванні здорового способу життя молоді.
  29. Моніторинг та реагування на небезпеки для здоров’я під час надзвичайних ситуацій у сфері охорони здоров’я.
  30. Роль громадського здоров’я в процесі реформування системи охорони здоров’я в Україні.

ПРИВАТНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

«МЕДИКО-ПРИРОДНИЧИЙ УНІВЕРСИТЕТ»

КАФЕДРА ПСИХОЛОГІЇ

НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА

«ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ»

2 курс

Науковий керівник : Лукіна Наталія Борисівна

Телефон: (068) 180-40-97

Теми курсових робіт

  1. Психологічні основи збереження психічного здоров’я під час війни.
  2. Арт-терапія як метод подолання страхів у дітей.
  3. Психологічні особливості синдрому перфекціонізму.
  4. Теоретичний аналіз питання спрямованості особистості у психології.
  5. Емоційне вигорання та способи його запобігання.
  6. Психологічні особливості нарцисизму особистості.
  7. Соціофобія як тривожний розлад особистості: психологічні характеристики.
  8. Особливості використання метафоричних асоціативних карт у роботі психолога.
  9. Перша психологічна допомога населенню під час воєнного стану.
  10. Перша психологічна допомога населенню під час воєнного стану.
  11. Психологічні особливості соціалізації особистості в умовах сучасності.
  12. Особливості застосування методу ізотерапії у роботі психолога.
  13. Психологічні особливості емоційного інтелекту особистості.
  14. Стресостійкість особистості як психологічний феномен.
  15. Особливості реалізації принципу гендерної рівності серед військовослужбовців.
  16. Психологічні особливості формування іміджу політичного лідера.
  17. Психологія людей похилого віку.
  18. Вплив батьківського стилю виховання на розвиток дитини.
  19. Особливості впливу соціальних мереж на міжособистісні стосунки.
  20. Психологічні аспекти депресії: причини та прояви.
  21. Психологічні особливості прояву феномену трудоголізму.
  22. Дослідження поняття самооцінки у психологічній науці.
  23. Психологічна проблема булінгу у дитячому середовищі.
  24. Психологічне маніпулювання як соціальний феномен.
  25. Особливості дослідження конформізму як психологічного феномену.
  26. Психологічні аспекти ролі емпатії для професій допомоги.
  27. Прокрастинація як типова соціально-психологічна проблема сучасності.
  28. Психологічні особливості формування іміджу військовослужбовця.
  29. Вплив психологічного клімату на ефективність роботи в колективі.
  30. Технології надання психологічної допомоги в ситуації психологічного насильства.

ПРИВАТНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

«МЕДИКО-ПРИРОДНИЧИЙ УНІВЕРСИТЕТ»

КАФЕДРА ПСИХОЛОГІЇ

НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА

«ВІКОВА ПСИХОЛОГІЯ»

3 курс

Науковий керівник : Каневський Віктор Іонович

Телефон: +4916096225390

Теми курсових робіт

  1. Психологічні особливості взаємовідносин старшокласників з батьками.
  2. Особливості мотивації до успіху у дорослому віці.
  3. Розвиток внутрішньої позиції особистості підлітковому віці.
  4. Взаємовідносини в сім’ї та їх вплив на формування характеру дитини.
  5. Психологічні особливості підлітків з адикцією.
  6. Виявлення темпераменту у юнацькому віці.
  7. Емоційне вигорання дорослих та причини його виникнення.
  8. Особливості розвитку пізнавальних процесів підлітків.
  9. Образи чоловіків та жінок у свідомості сучасних підлітків.
  10. Кризи психічного розвитку дитини та їх аналіз у сучасній психології.
  11. Можливості та обмеження комунікативної компетенції підлітків.
  12. Вплив типу сімейного виховання на гендерну ідентичність дитини.
  13. Потреба рівноправного спілкування з дорослими в підлітковому віці.
  14. Роль самовиховання у старшому шкільному віці.
  15. Вплив алкоголю на організм в підлітковому віці.
  16. Особливості когнітивної сфери людей похилого віку.
  17. Роль тривожності в контексті особистісного розвитку.
  18. Особливості міжособистісних взаємин у підлітковому віці.
  19. Врахування акцентуацій характеру у навчальній діяльності.
  20. Криза семи років як криза світогляду.
  21. Криза середини життя у чоловіків та жінок.
  22. Девіантна поведінка в підлітковому віці та можливості її корекції.
  23. Динаміка формування ціннісних орієнтацій в юнацькому віці.
  24. Особливості емоційної сфери підлітків.
  25. Особливості емоційної сфери під час старіння.
  26. Особливості мотивації навчальної діяльності молодших школярів.
  27. Вікові особливості розвитку волі школярів.
  28. Особливості «Я-концепції» у юнацькому віці.
  29. Динаміка самооцінки в підлітковому та юнацькому віці.
  30. Патріотизм в уявленнях сучасних підлітків.
  31. Ставлення до тіла як чинник самооцінки підлітків.
  32. Гра як умова розвитку дошкільника.
  33. Роль сім'ї та соціального оточення у формуванні розладів харчової поведінки та психологічного здоров'я.

ПРИВАТНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

«МЕДИКО-ПРИРОДНИЧИЙ УНІВЕРСИТЕТ»

КАФЕДРА ПСИХОЛОГІЇ

НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА

КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

4 курс

Науковий керівник : Танасійчук Олена Миколаївна

Телефон: 0954859904

Теми кваліфікаційних робіт

  1. Особливості формування соціального інтелекту у майбутніх психологів.
  2. Особливості переживання почуття провини в юнацькому віці.
  3. Гендерні особливості негативного емоційного самоставлення в ранньому юнацькому віці.
  4. Особливості резистентності студентів в умовах військового стану.
  5. Психологічні особливості сепарації в дочірньо-материнських стосунках.
  6. Психологічні особливості професійного вигорання педагогічних працівників.
  7. Гендерні особливості переживання психологічного благополуччя студентською молоддю в час війни.
  8. Гендерні особливості емоційного інтелекту в підлітковому віці.
  9. Особливості впливу стилю сімейного виховання на рівень домагань в юнацькому віці.
  10. Соціально-психологічні чинники залежності старшокласників від смартфона.
  11. Особливості резистентності студентів ЗВО з різним рівнем інтернет залежності.
  12. Психологічні особливості емоційної прив’язаності у дітей, що опинились у складній життєвій ситуації.
  13. Психологічні особливості соціальної компетентності підлітків в час дистанційного навчання.
  14. Толерантність до невизначеності як чинник життєстійкості особистості студентів під час війни .
  15. Вплив батьківських настанов на мотивацію вступу у шлюб.
  16. Вплив дитячих травм на уявлення студентів про майбутню сім’ю .
  17. Самоусвідомлення як чинник життєвої стійкості студентів військової кафедри.
  18. Вплив ситуації невизначеності на динамічні процеси в студентській групі.
  19. Психологічні особливості емоційного вигорання студентів ЗВО в умовах  війни.
  20. Гендерні особливості соціально-психологічної адаптації студентів-першокурсників ЗВО.
  21. Гендерні особливості уявлень про успіх сучасних студентів .
  22. Психологічні чинники  прокрастинаціі студентської молоді в умовах війни.
  23. Вплив емпатії на психологічну готовність до дружби в юнацькому віці .
  24. Вплив «work balance» на задоволеність працею в організації .
  25. Психологічні уявлення студентів про дружбу в соц. мережах.
  26. Вплив стилю виховання на Я-концепцію в юнацькому віці.
  27. Психологічні особливості ставлення до шлюбу студентської молоді.
  28. Вплив переживання травмуючих ситуацій на рівень домагань студентської молоді.
  29. Психологічні особливості прояву Інтернет залежності у підлітковому віці.
  30. Вплив ціннісних орієнтацій на формування особистості в юнацькому віці.
  31. Психологічні особливості впливу тривожності на навчальну діяльність студентів.
  32. Уявлення студентської молоді про психологічне благополуччя .
  33. Соціально-психологічні особливості формування  статусу особистості в студентській групі .
  34. Особливості впливу студентської групи на навчальну діяльність студента.
  35. Гендерні особливості переживання психологічного благополуччя студентами.
  36. Психологічні уявлення молоді щодо працевлаштування в умовах війни.
  37. Психологічні особливості прояву перфекціонізму у майбутніх психологів.
  38. Тип батьківського ставлення як чинник прояву насилля над дитиною у сім’ї.
  39. Психологічне значення переживання радості для розвитку стресостійкості особистості.
  40. Психогігієнічні засоби збереження психічного здоров’я підлітків у час війни.
  41. Задоволеність шлюбом як чинник розвитку кар’єри жінок .
  42. Самооцінка як чинник самореалізації особистості періоду ранньої дорослості.
  43. Вплив соц. мереж на формування агресивності підлітків.
  44. Спосіб життя як чинник подолання стресу в юнацькому віці.
  45. Психологічні особливості адаптації ВПО.
  46. Копінг-стратегії подолання гострого стресу в студентської молоді.
  47. Соціально-психологічні чинники міжособистісної залежності в юнацькому віці.
  48. Гендерні відмінності допінг - стратегій сучасних студентів.
  49. Особливості емпатійності студентів з різними видами гендерної    ідентичності.
  50. Вплив прокрастинації на прийняття рішень студентами.
  51. Психологічні особливості кар’єрних орієнтацій студентської молоді.
  52. Вплив характеру на переживання стану самотності студентів.
  53. Особливості соціальної адаптації студентів з різним рівнем суб’єктивного контролю.
  54. Вплив карантинних обмежень на стиль життя студентської молоді.
  55. Особистісна готовність психолога до надання психологічної допомоги.
  56. Гендерні особливості кар’єрних орієнтацій менеджерів нижчої ланки.
  57. Особливості жіночого лідерства в організації.
  58. Конфліктостійкість як чинник подолання професійного стресу представників соціономічних професій.
  59. Соціально-психологічні чинники успіху майбутніх психологів.
  60. Особливості мотиваційної сфери студентів, схильних до використання деструктивного психологічного впливу.
  61. Особистісні чинники схильності до маніпулятивної поведінки студентів ЗВО.
  62. Психологічні особливості емоційного вигорання у підприємців.
  63. Психологічний вплив брехні на соціальний розвиток старших дошкільників.
  64. Особливості прояву емоційного інтелекту у підлітковому віці.
  65. Вплив стилів батьківського виховання на рівень домагань молодших школярів.
  66. Вплив організаційної лояльності на задоволеність працею працівників організації.
  67. Вплив ефектів соціальної перцепції на особливості взаємодії першокурсників.
  68. Зумовленість міжособистісного впливу психологічними характеристиками його суб’єктів.
  69. Прояви деструктивного психологічного впливу в середовищі студентів ЗВО.
  70. Психологічний аналіз уявлень студентської молоді про справедливе правосуддя в Україні.
  71. Психологічні особливості схильності до віктимної поведінки студентів ЗВО.
  72. Психологічні чинники правової соціалізації студентів.
  73. Особливості прояву механізмів психологічного захисту в юнацькому віці.
  74. Асертивна поведінка як спосіб запобігання міжособистісних конфліктів серед студентів ЗВО.
  75. Гендерні стереотипи в уявленнях студентів про зовнішність партнера протилежної статі.
  76. Соціально-психологічний клімат як провідний чинник згуртованості студентської групи.
  77. Чинники формування психологічної зрілості особистості.
  78. Психологічні особливості мотиваційного профілю працівників-чоловіків.
  79. Гендерні особливості кар’єрних орієнтацій студентської молоді.
  80. Гендерні особливості емоційного інтелекту особистості юнацького віку.
  81. Соціально-психологічні чинники побудови професійної траєкторії студентською молоддю.
  82. Тайм-менеджмент як чинник профілактики професійного вигорання особистості.
  83. Вплив неформальної комунікації в організації на ефективність діяльності працівників.
  84. Вплив інтернет - залежності на рівень самоактуалізації студентської молоді.
  85. Вплив комунікативних установок на задоволеність роботою працівників ІТ- сфери.
  86. Соціально-психологічна адаптація до навчання у ВНЗ студентів-першокурсників в умовах карантину.
  87. Особливості міжособистісної взаємодії батьків та підлітків в умовах карантину.
  88. Психологічні особливості становлення професійної ідентичності психолога.
  89. Спілкування в соціальних мережах як чинник агресивності в ранньому юнацькому віці.
  90. Вплив масового настрою на політичний вибір особистості.
  91. Вплив корпоративної культури організації на рівень домагань працівників.
  92. Комунікативна компетентність як передумова адаптивної поведінки старшокласника.

Курсові роботи  (назва дисциплін, тематика, керівники робіт)

Для того щоб обрати тему вашої роботи натисніть на посилання в кінці таблиці "Обрати тему"

 № Група  Назва дисципліни Назва роботи   ПІП керівника Посилання
 1 ПС-2  Загальна психологія Курсова робота  Лукіна Н.Б. - канд. психологічних наук, доцент Обрати тему курсової ПС-2к
 2 ПС-3  Вікова психологія Курсова робота Каневський В.І. - канд. психологічних наук, доцент Обрати тему курсової ПС-3к
 3 ПС-4 Кваліфікаційна робота Танасійчук О.М. - кандидат психологічних наук, доцент Обрати тему квал.роб. ПС-4к
 4 МС-2 Основи медсестринства Науково-дослідницька самостійна робота Акимова О.С. - доцент Обрати тему НДСР 2к
 5 МС-3 Основи медсестринства Науково-дослідницька самостійна робота Акимова О.С. - доцент Обрати тему НДСР 3к
 6 МС-4 Кваліфікаційна робота Володка Н.А. - доцент Обрати тему квал.роб. МС-4к
 7 ГЗ-2  Промоція здоров'я Курсова робота Самойленко І.Г. - канд. медичних наук, доцент Обрати тему курсової 2к

ПРЕЗЕНТАЦІЯ з рекомендаціями щодо оформлення курсових робіт.

ПРЕЗЕНТАЦІЯ з рекомендаціями щодо оформлення  НДСР.

 

 Шановні студенти, обрати тему для Вашої кваліфікаційної роботи ви можете натиснувши на посилання

КВАЛІФІКАЦІЙНІ РОБОТИ

 

Також можете ознайомитится з рекомендаціями щодо офрмлення кваліфікаційних робіт

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

 ПРЕЗЕНТАЦІЯ з рекомендаціями щодо оформлення кваліфікаційних робіт.

 

Для правильного оформлення вашої роботи надаємо шаблони:

1-Титульна сторінка (шаблон PDFшаблон Word

2 - Завдання на виконання кваліфікаційної роботи (шаблон PDFшаблон Word

3 - Анотація (шаблон PDFшаблон Word) 

Дочірні категорії

    • 54018, м. Миколаїв
      проспект Богоявленський, 43-А

 info@vnz-mpu.com.ua

  • Ректорат університету:
  • +38 093 549 33 15 
  • Приймальна комісія університету:
  • +38 096 305 05 96
  • +38 095 760 90 44
  • Приймальна комісія по курсам:
  • +38 093 461 87 62
  • +38 050 830 39 62